HAKO készitő naplója

Szépek a magyarok

2016. június 22. 22:34 - Mimichan

Foci meccset altalában nem szoktam nézni, de ma este is néztem EB-ot, és nagyon izgalmas volt a játek!
Megmondom őszintén, nem is gondoltam, hogy a magyar csapat nyérni tud.
Mivel sokszor hallottam, hogy nem erős a csapat, az első játek elött azt mondtam a férjemnek, hogy jó lenne legarább egyet nyérni.
Viszont nagyon  jól játszik a csapat, és remélem igy tovább mennek!!

 

Mivel régióta Europaban élek, különböztetni tudok mási europai népeket és arcakat, és természetesen EB-nál is látom sok fajta arcat.

 

Más Europaiakhoz képest, úgy látom hogy magyarok nem nagyon magások. 
(bár portugálok mellet magásnak látsottak)
Magyar fiatalok nagyon szépek és soványok, de sokan valtoztatnak egyidő után.

Ezt, magyar konyhára gondolva, természetesnek látom.
Magyar konyha között amire nagyon meglepettem elöszőr, az tepertő volt.
friss-teperto-906x906.jpg

 

Van egy kedvenc japán étel... Szukijaki-nak hivnak.
p_sukiyaki_000_l_w_340.jpg

Ebbe néhany nagy darab zsirt mindig tette  bele az apám, és evette.
Mindig nevettem rajta, mert gusztustalannak éreztem.


Viszont látam tepertőt Magyarországon...
Úgy túnt nekem az az egészségtelen kaja csúcsa...!  :(((((((

Ezt a ferjem nagymamaja is néha főzött, és érre is meglepődtem, mert Japánban idősek jobban vigyáznak a saját egészségre, es ilyen ételt nem esznek.
Szerencsére tepertő nem a kedvenc kajam. Egyértelműen nelküle is tovább tudok élni.

Vszont magyar konyhat nagyon szeretem, és sajnos én is kicsit hiztem amióta jöttem MO-ra. :(

 

Mint sok europai nem tud különböztetni japánokat,  japánoknak is sokszor nehéz különböztetni Europai embereket.
Tudom, hogy sokan nem fog örülni, hogyha ezt mondom... ne haragudjatok... peldaul, sok japán nem tud különböztetni magyarokat és cigányokat.
Én se tudtam régen, de most már tudok általában.
(Viszont, zsidókat, svábokat és magyarokat nem tudok különbzötetni. Ez magyaroknak is ugyanaz??)

 

Ahogy előre is irtam, magyar fiatalokat szépeknek találom.
Amikor külföldre utaztunk, sokszor azt mondta a férjem, hogy ottani emberek nem szépek.
Itthon már rászoktunk magyar szépségre, ezért nem is gondolunk erról, de amikor más országban vagyunk, akkor sokszor erre jövünk rá.
Ezt Japánban is éreztem. Amikor ott voltam, sokszor azt gondoltam, hogy japánok nem nagyon szépek.
Viszont, ez a magyar szépség elég hamar tűnik el.
Sokszor látam olyan embereket, akik gyönyörű szép voltak a fiatalkorában, de tiz év mulva teljesen másnak néznek ki. .... lehet, sok tepertő miatt... :p
Japánban kevesennek van ilyen nagy változás, ezért mindig meglepődök, amikor ezeket a magyar változást találom.

 

Az átlagos magásság japán nőknek 158cm, miközben magyroknak 164cm.
Én pedig 161cm magás vagyok. Az jelenti, hogy a japán átlagnál kicsit magasabb, de a magyarnál kicsit kissebb.
Viszont kicsinek egyaltalán nem érzem magam, mert metróban sok nőt látom, aki alacsonyabb mint én, bár sok magyar azt mondja nekem, hogy kicsi vagyok.

 

Amikor Japánba ment a férjem, azt mondta nekem, hogy japán ferfiak magásabbak voltak mint gondolta.
Mindig azt hitte, hogy alacsonyak japán ferfiak.
A japán ferfi átlágos magassága 172cm, miközben magyarnak 176cm.
A ferjem 178cm magás, de ott magásnak nem érezte magat .
(Viszont azt mondja, hogy sok japán nők bizony alacsonyak voltak.)

 

Mai bejegyzést ma deltán, tehát, a foci játék elött irtam, és a játék után kicsit javitottam.
A magyar megjelenésról akartam irni, de most úgy érzem, hogy valamit szépet kellet volna irni az ilyen jó meccse után...

Ezért, legarább  úgy végezem... 

Hajrá magyarok! Hajrá magyarok!

Ria! Ria! Hungária! 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hakohandmade.blog.hu/api/trackback/id/tr778826196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fehér Barbara Kyoko 2016.06.23. 01:21:56

Szia Mimi- san ^^ Akkor eztnem csak én látom így, nahát xd ^^ Sokszor vagyok úgy, h régi iskolástarsaim rám köszönnek, de én nem ismerem fel őket, mert annyira mas lett a külsejuk :-D Én pedig mikor megkerdezem tőlük, hogy hát engem hogyan idmertek fel, mind azt mondják"..mert hiszen te semmit sem változtal" :-D Bizony nagyon fontos a helyes táplálkozás. :) ^^ Amúgy én is szeretek pár zsírosabb , husosabb ételt is, de melléje mindig sok nyers zöldseget eszek ,és semmi keményitoset köretnek.^^ :)

Fehér Barbara Kyoko 2016.06.23. 01:24:42

Nahat,amikor először meglattam a tepertős képet, azt hittem, pirított tofu :-D

Fehér Barbara Kyoko 2016.06.23. 01:28:34

Mmm, de jól néz ki az a sukiyaki a másik képen :3

edina.t 2016.06.23. 09:15:22

Nem szoktam focit nézni de tegnap én is be-bepillantottam a nappaliba meccs közben, örülök a sikerünknek és büszke is vagyok. (bár nem érzem jogosnak hiszen mint mondtam nem követem a történéseket sose)
Jajj egy jó kis töpörtyű finom hagymával és kenyérkével de jó is tud lenni. :D Persze megértem ha nem kedveled, sajnos a magyar konyha isteni de szép lassan felhízlal az évek során. Én molett vagyok mert kiskoromban meghíztam egyszer, azóta se tudtam leadni a felesleget.
Jövő nyáron Japánba készülök, őszintén bevallom kicsit tartok attól, hogy még jobban meg fognak bámulni, azért mert külföldi vagyok és a tetejében 172cm. :D
Nekünk sajnos a génjeinkben van, hogy hamarabb ráncosodunk, arról nem is beszélve, hogy eléggé elterjedt szoláriumokba járni ami eléggé roncsolja a bőrt hosszútávon. Amint megjelennek az első kis mimikai ráncaink máris ránctalanító és mindenféle nyavaja felé nyúlunk, nem akarok általánosítani de sokszor szerintem mi magunk tesszük tönkre a külsőnket. Vannak akik persze "szépen" öregednek, de az nagyon ritka.

Mimichan 2016.06.23. 21:43:57

@Fehér Barbara Kyoko: El tudok képzelni milyen lehet régi iskolástarsaival találkozni! Mivel nem vagyok Japánban, ritkán találkozom japán barátnőimmel, de sokan nem nagyon változnak. Itt pedig csak egy pár év alatt is nagyon változnak... :O

DyaWorld 2016.06.23. 22:06:35

Szia!
Jó látni, hogy bár japán vagy még is ennyire szurkolsz egy másik nemzetnek, avagy nekünk, magyaroknak. Én személy szerint a japánoknak szépnek találom, lehet, azért mert volt alkalmam még ott járni így csak képeken látok fiatalokat, de szerintem ti is szépek vagytok. Valamint meglepődtem, hogy a japán átlagmagasság és a magyar átlagmagasság közt nincs sok különbség. :D (Jó magam 160 cm magas vagyok, amit szintén kicsinek mondanak). Nagyon várom a következő bejegyzésedet mert mindig hallok tőled sok érdekességet. :D

Mimichan 2016.06.23. 22:16:32

@edina.t: Én úgy érzem, hogy maga töpörtyűnek nincs nagyon íze... vagy van?
Ha vidékre mész Japánban, lehet bámulni fognak, de nagy városban nem.
Nemrégen azt olvastam, hogy minden gyereknek inkább lapos arca van... és ázsiai embereknek is. Lapos arca mindig fiatalabbnak mutat.
Én úgy érzem, hogy ráncok azért hamarabb jönnek, mert klíma miatt. Itt nagyon száraz a levegő, nagyon erős a nap, és víz is kemény. Mindhárom nem jó bőrnek. Japánban fordítva van. (nedves levegő, nem túl erős a nap, és puha víz van.)
Nagyon régen... kb. 20éve ezelött Japánban is divat volt a szolárium, de most már nem. Inkább fehér bőrt akarnak, ezért sokan vigyáznak a naptól. (bár én nem nagyon vigyázok...

Mimichan 2016.06.23. 22:30:51

@DyaWorld: Mmmm... persze ott is vannak szépek is, de őszintén árra gondoltam, hogy nem annyira. :p

Akkor én magasabb vagyok mint te? Jaj, de jó! :DDDD
160cm tényleg nem kicsi... pont jó magasság, szerintem! :D

Téma minding hirtelen jön eszembe. Ilyenkor gyorsan tudok írogatni, de mostanában nem tudtam miról írjak. :p
Nemrégen a férjem végre olvasott a blogomat. Neki is tetszett. :D
Probálom újra találni egy érdekes témat!

Thrixyyy 2016.06.24. 10:21:29

Kedves Mimi-chan!

Először is köszi a dicsérő szavakat, másodszor én is rájöttem, hogy étkezéssel, sporttal sokat lehet javítani a külsőnkön, és meg lehet őrizni az alakunkat.

A tepertőt és a nagyon zsíros ételeket már én se nagyon szeretem, és nagyon nehezen emésztem meg. Már annyira rászoktam a fehér vagy a zsírtalanabb vörös húsokra, hogy egyszerűen nem tudom megemészteni a nehezebb ételeket, és nem is esik jól. Ha jól választja meg az ember az alapanyagokat, ugyanolyan ízzel, sokkal egészségesebb ételt lehet enni. Minden megdzokás kérdése: ha a régi szokásaidat új egészségesebbre alakítod, akkor az lesz a rutinod.
De néha én is szoktam nehezebb kajákat enni, pl lángost vagy hamburgert.

A másik baj az, hogy nagyon kevesen mozognak rendszeresen. Az ember nem ülő munkára van kitalálva, hanem mozgásra. Ezért pótolni kell a mozgást is heti 3-4 alkalommal. Keressen az ember egy vagy több olyan sportot, amit szívesen csinál, és tartson ki mellette.

Szerintem azért is megy tönkre könnyen a bőrünk, mert nagyon kevés vizet iszunk: napi 2-3 lier a minimum. Ha erre odafigyelünk egy életen át, és vigyázunk arra, hogy ne mozogjon túl sokat a súlyunk, szerintem megközelíthető a ti tökéletes bőrötök is.

Azt viszont irreálisnak tartom Japánban vagy Kínában, hogy iszonyatosan vékony a szépségideál: nem csak, hogy zsír nincs rajta, de izom se! Csontkollekciók, akiket épp hogy a bőrük tart össze, és mivel nincs rajtuk izom, még olyan lagymatagok is. Nekem nagyon nem tetszik, és szomorú vagyok, hogy ez a követendő példa, egy egészséges alak helyett.

Egyébként új témaként majd mesélhetsz a japán ételekről, szerintem sokunkat érdekelne. ^^

Mimichan 2016.07.04. 13:40:48

@Thrixyyy: Végre kaptam egy új szamitógépet!
Az utolsó két évben lustabb lettem, és sok dologra emlékezted engem. Igen, tübbet kell mozogni és sok vizet inni!!

Japánban izmos test egyszerúen nem divat. Sokannak nincs idejük edzsőteremre járni, bár szemelyesen izmos testet jobban szeretem. (de nem szeretem sok izom se)
Igen, egyetértek veled. Ebból a szempontjából is magyarok szebbnek talalom. :)
süti beállítások módosítása