HAKO készitő naplója

Magyar nők

2016. október 07. 15:28 - Mimichan

Sziasztok!

Jelenleg nekem hosszú hajam van. De kicsikoromban is, felnöttként is, inkább mindig rövid hajam volt.
Japánban mindig van divat… lányoknak néha rövid haj inkább divatos mint hosszú haj. Forditva is van. De inkább azt mondanám, hogy sok stílus talalható. Sok hosszú hajú lány is van. Sok rövid hajú lány is van.

 

Viszont, Magyarországon… ha körül nézek, majnem minden fiatal lánynak hosszú haj van.
Oké… nem “minden”, de talán 80% lánynak...Ez miért????

misshunfary201.jpg

Nagyon régen amikor jöttem MO-ra elöször... ne haragudjatok... de azt gondoltam, hogy magyar lányok nem divatosak.
Akkor mindenkinek régi stílus ruha volt rajta. Akkor meg nem volt MO-on H&M se, Zara se. Arra emlékszem, hogy csak Mango volt akkor.
Számomra magyar lányok egyaltalán nem voltak divatosak, viszont, azt látam, hogy sokannak szexi ruha volt rajta. Mini szoknya, vagy nagy cici mutató ruha.

Akkor egy utazasi irodanál dolgoztam magyar kollégakkal.
Közöttük fiatalok is voltak, de olyan szexi ruhakkal jöttek mindig, ami nem munkahelynek való. Számomra elég furcsa volt.

Akkor sok japán barátnőm volt, aki Liszt Ferenc Akademianál tanult.
Ott olyan osztály is volt, csak japán deáknak való.
Egyik lány azt meselt nekem, hogy egyik nap, egy magyar tanár azt mondta japán deáknak „Miért nektek olyan ruhak vannak rajta? Ti vagytok lányok, szoknyákat fel kellene visélni”.
Ha Japánban, egy tanár ilyen dolgot mond, elég nagy botrány lesz.

 

Miért lányoknak fel kell viselni szokonyákat?
Miért sok lánynak hosszú haj van?

Úgy érzem, hogy magyar lányok nagyon probálnak nőnek lenni. Nem tudom miért.
Ezt egy amerikai lánynak is mondtam, és ő is ugyanaz látja MO-on.

Amielött jöttem MO-ra, mindig azt hittem, hogy europai embereknek nagyon modern gondolatai vannak, de most már tudom, hogy nem mindig így van.
Néha meglepődök mennyire régi módon gondolnak az ittani emberek.
Néha japánokat sokkal modern népnek érzem. :D

5 komment
Címkék: Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://hakohandmade.blog.hu/api/trackback/id/tr9611778667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucaronai 2016.10.07. 16:36:03

ez igaz, Magyarországon sokkal maradibbak az emberek öltözködés terén, és a nők körében furcsa, ha valaki nem öltözik elég nőiesen, én például elég fiúsan öltözöm, és sokszor néznek rám furcsán emiatt...nemrég voltam Tokióban, és az ottani lányok sokkal jobban öltöznek, és többen hordanak fiúsabb ruhákat

marha2 2016.10.08. 08:21:46

Én nem vagyok oda azért, ami most található a magyar női öltözködési trendben. Valahogy zavar az a temérdek kivillanó idom, sehol egy sejtető ruhadarab, már azon se csodálkoznék, ha áttetsző ruhában mászkálnának. Ez a diáklányok miatt van. Legalábbis én úgy vettem észre, hogy ők nem akarnak tinik lenni, nem akarnak gyerekeke lenni, inkább megpróbálnak mindent megtenni azért, hogy nőiesek legyenek. Ebből adódnak is problémák. Az egyik kedvenc ilyenem, mikor egy melleket alig takaró ruhában a csaj megszólal, hogy ne bámuljam. Ilyenkor azért felmerül bennem a kérdés, ha nem akarja, hogy bámulják a melleit, akkor miért vett fel olyan ruhát, amiből minden kilátszik? Kilóméterekkel szimpatikusabb a lolita divat.

Mimichan 2016.10.09. 17:39:05

@lucaronai: Azt észre vettem, hogy MO-on, ha egy lánynak rövid haja van és egy kicsit fiúsan öltözik, akkor sokan azt gondolja, hogy ö egy leszbikus. Fiatal koromban én is inkább fiúsan öltöztem, csak azért mert így szerettem, de senki nem láta engem leszbikusként. Munkahelyeken persze más, de privát életben senki nem mondja, hogyan kell öltözni. Úgy öltözöm ahogy akarok. Persze itt is, de ittani lányok elsősorban sokan úgy öltöznek ahogy nő legyen. Miért így kell? Mert fiúk szeretik? Ezzel rendben van, de ha mindenki ilyen, akkor nekem ez kicsit furcsa. :p

Mimichan 2016.10.09. 17:47:34

@marha2: Ó, a férjem is pont ugyanazt mondta ahogy te! Igen, sok lányok ilyenek. Akarnak mutatni magunkat, de ha valaki bámult, akkor azt már nem szeretik.
Azt hallottam, hogy peldaul Belgiumban is, Párizsban is, lányoknak veszélyes miniszoknyákban kint sétalni. Különösen azért sok külföldik vannak ott, és ha cici mutató ruhában setálgat, akkor sok buta ferfi azt gondolja, hogy tényleg mutatni akarja.
Így gondolva, BPen sokkal biztonságossabb, de ittani lányoknak is egy kicsit kell gondolkodni.

LiDéRc 2020.02.26. 11:55:50

Őszintén... Egy kicsit sértőnek találom a leírtakat... A magyar lányok nagy részének azért van hosszú haja, mert SZERETIK. Kész. Ne akarj más ízlésébe beleszólni! Most 2020-ban már azért bőven van még kopasz nő is, és elárulom: A legtöbb magyar férfi nagyon nem tartja szépnek - még akkor sem, ha amúgy "jól áll". A magam részéről ugyanez a helyzet. Nem tudok vonzódni rövid hajú nőhöz. Miért osztanám meg a személyes életteremet olyannal, akihez nem tudok vonzódni? És ugyanez fordítva: Amikor nekem volt hosszú hajam, a legtöbb nő észre sem vett. Sokan lepattintottak, hogy "szeretni szeretnek, csak éppen nincs a részükről vonzalom". Hogy haragudtam rájuk, pedig rövid hajú nővel én sem jönnék össze. Ez van, ezek vagyunk mi.
És itt jön képbe a saját véleményem: Elegem van abból, hogy tetszőleges külföldi idejön, és elkezdi osztani az észt, hogy nekünk hogyan KELLENE élnünk, meg mit KELLENE szeretnünk és mit nem. Ez MINDENKIRE vonatkozik. Miből gondoljátok, hogy idegen embereknek kell érkeznie idegen országokból ahhoz, hogy itt működjön a rendszer? Igen, vannak problémáink. Igen, van korrupció. Igen, vannak megélhetési gondok. De ezt bízzátok ránk! Egyelőre mi vagyunk itthon, és nem mások ízlése szerint fogunk élni. Én sem rohanok ki Japánba verni a pultot, hogy halálra dolgoztatják a dolgozóikat, hogy 72 óra munka után ott alszik el szerencsétlen munkavállaló az utcán, vagy hogy teljesen el vannak nyomva a fiatalok, az elvárásokkal, amit velük szemben támasztanak. Vagy amerika... Oda sem megyek ki verni a palávert, hogy alapjaiban rossz a rendszer, hogy mesterségesen tartanak nyomorban embermilliókat, hogy anyagias, felszínes, gondolkodásuk van. Nem oda születtem, nem változtathatom meg, nem az én dolgom. Ha ez nekik jó így, akkor egészségükre. Ha akarnak valamit, majd ők megoldják...

Ha a "modern gondolkodás" alatt azt érted, hogy a nyugati világ minden mocskát be kellene fogadjuk, hogy gendersemleges, androgün droidokat kell kinevelnünk, hogy a párkapcsolatokon belül csatateret csinálunk, mert kineveljük az emberekből a kompromisszumkészséget, hogy választhatok hat séma közül, és akkor legyek önmagam (ellenkező esetben kilógok a sorból, és akkor ugyanúgy kapom a megvető pillantásokat), akkor köszönöm, de inkább maradok "régimódi". Rövid hajra visszatérve: Legyen. De ne akarjatok MINDENKIT kivétel nélkül megváltoztatni, csak mert "mi külföldiek annyira modernek vagyunk, és brühühü, nem.érezzük jól magunkat az elmaradott szarlyuk országotokban!" Ha nem tetszik az ízlésünk, akkor nem tartóztatunk benneteket...
süti beállítások módosítása