HAKO készitő naplója

Vajon, japán nők szeretnek magyar ferfiakat?

2016. július 05. 11:12 - Mimichan

Nem szoktam sorozatokat nézni, de a hétvégen egy nagyon jó japán sorozatot találtam.
Az angol címe „It’s not that I cannot marry, I don’t”. (Magyarul ezt hogy mondhatom?)
Egy sikeres 39 éves doktor nő, akinek már 5 évig nincs tarsa, lett szerelemes egy ferfiba, és más ferfitól tanácsokat kap.
Ezek a tanácsok csodálatosok! Biztos MO-on is működni fognak és nagyon érdekesnek találtam.
Ez a sorozat azt is mutat, hogy mennyire nehéz közép kori nőknek, akik szinglinek maradtak.
Sok ferfi nem is nézi őket nőként, és azt gondolnak, hogy azért szingli, mert van valami hiba.
Szerintem, Japánban nehezebb a helyzet azoknak a nőknek. Vagy MO-on is ugyanaz??

 

Amikor mondom, hogy van a férjem, sokan azt gondoljak, hogy japán ferjem van.
Ha mondom magyar, sokan jobban mosolyognak, és közelebbnek éreznek hozzám.
Ez azért van mert sokan azt gondolnak, hogy japánok inkább japánokat szeretnek?
Ilyenkor vissza kerdezném, hogy magyarok is csak magyarokat szeretnek?
Lehet vannak olyanok is, de inkább nyitottak vagyunk. Különösen akik külföldön élnek.

 

Ma probálom összeirni mik jók magyar ferfikban, és mik nem.
A férjem az első és utolsó magyar számomra.
Más magyar ferfiakkal nincs tapasztalatom, de más nőktól hallottam, ezért azt írom.

kokusai.jpg

 

Az elsősorban, sok japán nők nagyon szeretik „hölgyeké az elsőbbség”, mert Japánban ez forditva van.
Ha mennek sörözni nők és ferfiak, minding a nőknek jobban kell figyelni, és ha üres lett a pohar, akkor nőknek önteni kell a ferfiaknak.
Miert? Azért mert ez a szokásunk.

Persze, ott is egyire változik, de az alap ötlet mindig olyan, hogy ferfiaknak kint kell dolgozni a családért, és nőknek otthon.
Amiután a ferfi haza jött a munkaból, nőknek gondoznia kell, mert a ferfi sokat dolgozik kint és fáradt.
Nekem nincs ferfi testvérem, de nagyon sok elkényeztett japán ferfit látam, aki otthon semmit nem tud csinálni.

Viszont, Europaban, ez kicsit más képen van.
Amikor felszállok villamosokra, mindig ferfiak adnak az elsőséget nőknek.
Ezt nagyon szimpatikusnak látunk, viszont, azt érzem, hogy sok Europai nők úgy viselkednek mint hercegnők.
Annyira természetes nekik, hogy az elsősegget kapni.
Külnössen autó vezetőnők borzasztóak. Úgy vezetnek mint ő a világ központja, és nincs olyan ötlete, hogy másnak ad az elsőséget. Ez nagyon veszélyes is.

 

„Hölgyeké az elsőbbség „ köszöntően, sok japán nők szimpatikusnak találnak magyar ferfiakban.
Viszont, egy komoly problema van.
Sok magyar ferfinek nincs penz.... sajnos.
Megmondom őszintén, emiatt én se nem akartam magyar ferfit.
Nem is gondoltam, hogy magyar ferjem lesz, de mai napig mindig azt gondolom, hogy jól döntöttem, mert az életben nem csak penz számit.

 

Sok japán nő azt hiszik, hogy europai ferfiak sokat segitnek  házimunkaban, nem mint japán ferfiak.
Nagyon sok japán ferfi tényleg nem csinál semmit.
A tipikus házimunkajuk, szemeteset kivinni.
Ha valaki ezt csinál, akkor nagyon büszkén mesél másiknak és mutatnak hogy mennyire jó ferj ő.

Viszont, kiderül, hogy magyar ferfiak se nem nagyon csinálnak házimunkat.
Ez valami nagyon nagy csalodás japán feleségeknek, mert a házáság elött mindig azt hittek, hogy europai ferfiak nem ilyenek.
Magyar feleségeknek hihetetlenul sok dolga van. Hétköznap munkahelyen dolgoznak és aztán otthon mindennap főznek.
Szerencsére nekem nincs ilyen élet, és egyszerúen tiszteletem őket, mert nem is tudok elképzelni hogyan csinálnak.

 

Bár rosszul irtam japán ferfikról, bennunk is van jó dolog.
Ök jobban értik felelőséget a család iránt, és jobban megbizható, szerintem.
Japánban, mindig azt tanitnak, hogy te nem vagy a világ központja.
Azért itt vagy, mert mások is segítnek téged.
Ezért japán ferjek nem csak saját magukról gondolnak.
Jobban védnek a feleséget és gyereket, emiatt meg mindig kevesebb elválás van mint Europaban. (bár ott is változik sokat most már).

 

MO-on nehéz tervezni valamit, mert álandóan valtoznak.
Lehet, ezért, terv nelkül nagy dolgot csinálnak az ittani emberek.
Nincs elég penz, de hitelt kap és nagy házat épit, és aztán panaszkodik hogy nincs elég a fizetése.
Japánok sokkal jobban ovatosak, szerintem.

 

Szerintem, egy tipikus magyar ferfival hosszú házasságot tartani nem könnyű.
(Persze, midenki más. Lehet tipikus magyar ferfi olyan nem is létezik, de közös dolgok is vannak bennük, szerintem.)
Szerencsére, a ferjem nem tipikus típus, amely gondolom, ennek köszöntően, meg mindig nála akarok maradni.

 

Ha valaki akar japán feleséget, akkor azt javasolnám, hogy ne legyen egy tipikus magyar ferfi.
Szerintem, az magyar nőknek se jó. :p

 

(Ha sok hiba van, elnézest, kérek! Ezek az amit látam és hallottam MO-on, de ha van hiba, akkor szóljatok!)

 

 

P.S Elfelejtettem egy fontos különségról mondani, ami japán ferfi és magyar ferfi között van.
Japán ferfiak nem mondanak "Szeretlek" vagy olyasimi.
Nagyon ritkán talalható aki ilyesimit mond.
Europaiak többen mondanak az erzelmet, és azt is japán nők jobban szeretik. 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hakohandmade.blog.hu/api/trackback/id/tr688867754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabópéter 2016.07.07. 14:08:21

Érdekes meglátás, de igaz ! Azon a képen esetleg te és férjed vagytok? Amióta olvaslak, azóta érdekel hogyan is nézhettek ki. :))

Mimichan 2016.07.08. 15:22:36

@szabópéter: Nem, ezt a fotot interneten talaltam. :)))))) Nem hiszem, hogy mutatni fogom magamat a blogomon, mert nem vagyok annyira bátor... :p

szabópéter 2016.07.08. 15:25:24

@mimichan ajjj, hát pedig itt nincs okod félni, mindenki szeret, de persze ahogy érzed ^^

lamikriszti 2016.07.13. 10:45:03

Szia!!!!!! Nagyon-nagyon élvezem a blogod, és olyan hasznos is, mert július 25-én megyek a férjemmel és a két kisgyerekemmel Japánba! Így falom a soraidat! Tudsz nekem olyasmit ajánlani, ami egy ötéves és egy hétéves gyereknek különösen jó Tokió-Kiotóban? Disneylandet nem annyira vágynám, mert hasonló van Európában is, és valami jellegzetesen japánra gondolnék...És segítenél még abban egy picit, hogy Kiotó környékén valami csendes vidéki részt ajánlanál, ahol láthanánk milyen a nem-nagyváros...Esetleg hol próbálhatnánk ki az onseneket errefelé. Netán valahol tengerparton fürdeni? Azt a gyerekek mindig imádják....Köszönöm szépen ha írsz, én is írok blogot és olvasom lelkesen tovább a tiedet!!!! Lami Kriszti

Mimichan 2016.07.15. 17:52:26

@lamikriszti: Szia, Kriszti! Örülök, hogy tetzik a blogom. :) Sajnos, én nem nagyon ismerem Tokiót se, Kiotót se, bár Yokohama Tokió mellet van. :p Minden meg van Yokohama-ban, ezért csak dolgozni mentem oda. De talán Kitti Land, amely Harajyuku-ban van, lehet érdekes kicsi lányoknak? Sajnos, Kiotó-ról semmit nem tudom. Csak egyszer voltam nagyon régen, de nem nagyon emlékszem.
Bocsi, tudom, hogy nem jól válaszoltam, de ha van kerdésem Yokohamaról, talán tudok válaszolni.
Ja, és Onsen-ról... Ott két fajta fürdő van. Egyik tradiciós fürdő, és másik pedig modern fürdő (Kenko-Land-nak hívnak. Magyarul "egészseges központ". Mindkét érdemes probálni. Biztos tetszeni fog. :)

lamikriszti 2016.07.18. 10:38:03

Nagyon szépen köszönöm!!!!!!!! :) Szeretném kipróbálni!!!

Tomslayer 2016.11.04. 18:35:07

Szia

Szia
Most keveredtem ide az Index fórumról ! Nagy élvezettel olvasom a blogodat. Még nem olvastam el mindent de ígérem gyors leszek és visszaolvasok mindent.. A kis nyelvtani hibák meg kellenek, mert el sem hinném hogy Japánból vagy ! :-)..Az "elsősegget kapni." kifejezetten tetszett, bár később jó pár formában javítottad. De jó ez így...Sok facebook posztot olvasok és némely hazai versenyző kb olyan szinten ír mint Te..és ez sajnos ránk nézve szomorú és nem rád nézve degradáló.
Hogy a jelenlegi posztra is reagáljak .....Megkérdezném ,hogy a Japán férfiak körében mennyire keresettek az európai nők ? Már ha egyáltalában keresettek !

Mimichan 2016.11.11. 07:00:54

@Tomslayer: Szia! Bocsánat kérek, hogy nagyon lassú írok vissza... Sok japán ferfi szeret európai nőket is. Azt tudom, hogy sok orosz és román nő megy Japánba hoszteszként dolgozni, és sok japán ferfi megy hozzájuk. Viszont vannak olyanok is, akik félnek europai nőktól, mert ők magasabb. :))))) Az igazából nem csak magásság miatt félnek, hanem nyelv miatt is.
süti beállítások módosítása