HAKO készitő naplója

Budapesten élő arabok

2016. szeptember 22. 14:36 - Mimichan

Sziasztok!
Mostanában úgy érzem, hogy sok arab embereket látom az utcán.
Többszor látom olyan lányokat, akiknek van sálok a fejeken.
Megmondom őszintén nagyon jónak talalom azokat a sálokat, mert Budapesten nem tiszta a levegő, és emiatt nem marad tisztán a hajam sokáig.
Persze nem használok azokat a sálokat, de nem találok rossznak...

Mostanában néhany arab lányokkal ismerkedtem.
Egyik Syriából, a második Iraqból, a harmadik Egyiptomból, a negyedik Iranból...
Szemelyesen nekem soha nem volt arab baratnőm.
Nem tudtam milyen emberek ők, de amit mutat TV-ben mindig valami szomorú dolog, ezért nem tudok mondani, hogy jó benyomásom volt róluk.

 

Viszont, amikor látam őket, nem tudtam hogy ök arabok.
Azt hittem spanyolok vagy olaszok.
Nagyon szépek és divatosan öltöznek. Teljesen olyanok voltak mint europai lányok.

Amikor beszélnek otthonokról, persze csak szomorú dolgokról tudtak mondani, de amikor más volt a téma, nem talaltam kölönbséget.

Egy iráni lány azt mondta, hogy otthon minden nőnek fel kell öltözni fekete nikábot, hanem rendőrök elkapnak őket.
Viszont, amikor találkozom vele, neki mindig nagyon szexi ruha van rajta.
Annyira szexi, ami én soha nem viselnék.
Kérdeztem tőle, hogy iráni ferfik nem  döbbenek meg, ha ezt látjak?
Azt mondta hogy nem.
Mert ök is tudjak, hogy külföldön ez normal és szabad.
Nekem ezt kicsit furcsanak hangzott...

Az iraqi lányval jó barátok lettunk.
Pontosan, ő nem iraqi, hanem kurd.
Nagyon szinpatikus és nyitott a kislány.
Bár semmit nem tudtam róluk, mindig azt hittem, hogy ök inkább zart emberek, de ez nem volt igaz. Legarább ő nem.
Neki már ferje van, de a kapcsolatról is nyitottan beszél.
Sokat nevetunk együtt. Nagyon jó barátok lettunk.

Viszont, azt is mondja, hogy mivel neki iraqi útlevele van, néha nagyon nehéz.
Peldául, jövőre Amerikaba akar menni és ott tanulni angolul.
Már bejelentkeztem egy iskolába, de nem tudja, hogy vizumt kaphatja-e.

Viszont neki magyarokkal baratkozni szinte lehetlen.
A ferjem se nem talalt jónak, amikor beszéltem neki, hogy egy iraqi lányval ismerkedtem.
Azt mondta hogy jó, de vigyázzak.

Nagyon sajnálom neki, hogy sokan ítélnek öt csak az útlevele alapján.
Biztos vagyok benne, hogy ha szemelyesen ismerkednek, sokan normalisnak tartanák öt.
Én is amikor magyarokról beszélek, sokszor egy kategoriába tesznek és az alapján beszélek róluk, de amikor szemelyesen találkozom, csak szemelyesen ismerkedni probálom őket, nem útlevele alapján.

Én nem azt gondolom, hogy beengedni kell azokat a bevándorlókat Magyarországnak.
Teljesen értem azokat az embreket akik nemet szavaznak.
Viszont, vannak olyan bevándorlók, akik mar itt vannak.

Úgy gondolom, hogy nem jó őket bantani, mert már beengedték és itt vannak.
Nekik is kell tanulni magyarokról és probálni bemenjenek magyarok közé, de magyaroknak is segiteni kell őket, hogy ne legyenek külön.
Amikor beengedték, abban a pilanatban magyarok is kapnak felelőséget, szerintem.
(ha ezt nem akarjak, akkor tényleg nem szabad beengedni, szerintem.)

Tudom, hogy igy mondani könnyű. Megcsinálni sokkal nehéz, de ha ott van egy jó szivű kislány, akkor mindegy ö arab vagy nem.
Nem kell bantani őt. Csak baratkozni kell.
Más kurtúrat ismerni nagyon érdekes dolog. :)

Szólj hozzá!
Címkék: Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://hakohandmade.blog.hu/api/trackback/id/tr2211735791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása