HAKO készitő naplója

Érdekes Magyarország...

2016. április 20. 20:39 - Mimichan

Sziasztok! Ma arról irok, amiről érdekesnek találtam Magyarországon.

 

1) Népművész

 Az első sorban erről akartam irni. :D

Nektek nagyon sok minden van ami igazán buszkenek lehet érezni, és népművész az egyik magyar buszkesége.
Amikor elöszőr látam, nagyon nagyon izgatott voltam.XD

Az első érdeküldésem magyar himzés volt. Emiatt a ferjemmel mentem Kalocsara is, Mezőkövesdre is, Eldélybe is.
Amikor mási országban voltam, kerestem mási fajta népművészt is, de magyar népművész mindig legszébb volt.
Szerintem, magyaroknak van benne olyan tehetséges vér, ami legszebbet ki tud találni. 

Amióta jöttem Magyarországra, én is sok minden probáltam. Főleg Himzést és Gyöngyfűzést.
Ti, magyarok, mutatta nekem nagy örömmet. Ennek a köszönhetően, soha nem unnom itthon! :D

Ezek én munkaim. :D

cimg4122.JPG

feher1b.jpg
20150913_159.JPG

2) Cukrászdak gazdagok!

Sok magyár szereti édességet, és hétvégen sokan jár cukrászdába. Vasárnap a csaladdal cukrászdaba járni tipikus magyar szokás lehet.

Bár Japánban ritkán ettem süteményt, itt Magyarországon én is sokat eszem.  

Amikor látom szép üzletet az utcán, sok esetben az cukrászda. Amikor vidéken kirandulunk, ha ott van szép üzlet, sok esetben az is cukrászda.
Az már vilagos, hogy nagyon sok penzt lehet keresni, ha cukrász leszel! Ezt nagyon érdekesnek találom.

 

3) Politika

Amikor Japánban voltam, nem tudtam semmit politakaról. Körülöttem senki nem beszélt politikaról, mert egyszerűen senkinek nem volt érdekes. Ha valaki komolyan kezd beszélni, az mindig öreg bácsi volt. :p

 Itt Magyarországon, mindenki beszél politikaról. Ez jó dolog, de bár annyi sok ember figyel politikára, vajon miert annyi sok problema van Magyarországon?

 

4) "Mennyi a fizetésed?"

Nem csak Japánban, hanem nyugati országokban is, vannak olyan kerdések, amit nem szabad kerdezni másiktól. Peldaul, "Mennyi a fizetésed?"

Itt Magyarországon, nyugottan lehet kerdezni. Ez nekem kicsi furcsa. :)))))

Ha valaki keresi nagyon sokat, őszintén válaszolni fogja? Ha igen, ő igazi buta lehet.
Sok emberek csak irigyek lesznek, és ilyenkor mi a lényege ennek a kerdésnek?

  

Hát, meg sok minnden tudok irni, de egyelőre, csak ennyit irtam! :D

2 komment
Címkék: Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://hakohandmade.blog.hu/api/trackback/id/tr338640840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thrixyyy 2016.05.01. 04:30:01

Nagyon szépek a hímzéseid. Nagyon ügyes vagy! :)

Mimichan 2016.05.01. 11:23:52

@Thrixyyy: Köszönöm szépen! Imádom kézimunkázni! :D
süti beállítások módosítása