HAKO készitő naplója

Ezek Magyarországon is hiresek??

2016. április 29. 20:36 - Mimichan

Kiváncs vagyok hogy ismered-é ezeket a magyar termékeket (vagy embert) ami hires külföldön.
Magyarországon nem igazán hállottam, ezért lehet nem sokán ismeri. (vagy lehet, hogy csak tévedek... ha igy van, elnézest kérek.)

 

1) Magyar Viz

Régen kivancs voltam hogy mi lehet magyár termék ami hires Japánban.

És ezt találtam.

viz1.jpg

viz2.jpg

Ezt "Magyár viz"nek hivnak.
Csoda viz, amit lehet otthon késziteni.

Benne van sok növény, mint rozmaring, borsmenta, levendula, citrom, kék mályva és sok vodka.
Bőrre tonikként és arcpakolásként lehet hasznalni.
És lehet inni is.

Ennek van történetete.

Nagyon régen, Magyarországon volt Erzsebét nevű királynő. 
Már 70 éves volt, és neki sok fizikai problemaja volt.
Ezért egy alkimista készitette ezt a Magyar vizt.

Amiután ivott, minden problema tűnt el.
És egy lengyel fiatal herceg, aki 25 éves, szerelmes lett vele, es kezet kért.


Ha ez igazz, érdemes probálni. :))))))

 

2) Budapesti cipő

Amikor néztem német TV műsort (bár nem értem nemetul), pont akkor magyar cipőt mutattak be.

A ferjem szerint, azt beszéltek, hogy érdemes cipőt megvenni, ha Budapestre mesz.
Elfelejtettem a nevet, de azt mondta, hogy nagyon hires cipő mester van (vagy volt?) Budapesten, aki drága, de nagyon jó minűségű cipőt készit.

Aztán Düsseldorfban talaltam ezt a boltot.

20061111_062.jpg

Budapesti Cipőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő!!!! 

 

Én is tudtam, hogy Váci utca méllet vannak néhany cipő boltok.
Úgy nézki, hogy sok német onnan vesznek.

Ebben a hónapban munka miatt ujra Düsseldorfba mentem, és amikor beszéltem Magyarországról német kollégaimmal, akkor is ezekról a cipőkról mondta. Úgy néz ki, sokan szereti.

Ezek a cipők Magyarországon is hires??

 

3. Báthory Erzsébet

Ő egy magyar gyilkos királynő volt. Nagyon sok fiatal szolgat ölt meg.

bathoryerzsebet.jpg

Úgy tudom, hogy róla  japán TV-ben is mutattak be. Könyvek és manga is talalható. 

Úgy néz ki, Franciak is készitettek a filmet róla.

Őt Magyarországon midenki ismeri??

 

Egyelőre ennyi jut eszembe.

Mai bejegyzés ennyi volt!  Jó hétvéget kivánok mindenkinek!

3 komment
Címkék: Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://hakohandmade.blog.hu/api/trackback/id/tr58668308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tavilily 2016.04.30. 18:43:51

Én még csak Báthory Erzsébetről hallottam a felsoroltak közül. Szerintem őt mindenki ismeri.

Mimichan 2016.04.30. 19:04:47

@tavilily: Igen, a ferjemtól is kerdeztem, és ő is ismeri. :D

Nemes Kissné Andrea 2016.05.11. 15:10:39

Báthory Erzsébet története csak mende-monda, annyira igaz, mint Drakula gróf. :)
süti beállítások módosítása