HAKO készitő naplója

Mostani japán fiatalok...

2016. szeptember 15. 14:36 - Mimichan

Sziasztok!

Valamikor látam, hogy egy magyar fiú azt írt, hogy japán lányval akar ismerkedni.
Ezt magyarul írta, ezért nem is tudom, hogy hány japán lány értettek ezt, de remélem hogy majd találni fog egyet. :) 

Viszont, mostani japán fiatalok kicsi mások mint az én generációm. (nem mondom hány éves vagyok, de nem húszas…)
Néha találom erról a cikket. Összeírok, amit eddig olvastam.

55774_photo1.jpg

 

1, Nem érdekelnek autókra.

Azt mondják, hogy mostani japán fiatalok nem érdekelnek autókra.
Japán gazdaság rosszabb mint régen. Nehezebb találni jó munkat, és ha talál egyet, akkor is nem biztos, hogy eleget kap.
Mostani fiatalok ezt a valóságot nagyon jól tudjak, ezért nem érdekelnek penzt költeni.

Városban tömegközlekedés általában nagyon jó. Ezért nem igazán kell autó.
Ha hétvégen akar valahova menni, akkor is mindenhol dugó van.

Sőt, Japánban autót tartani sokkal drágabb mint MO-on.
Muszáj egy parkolót találni és hivatalos szerződést kapni erról, de ez se nem olcsó.
Nagyon sokba kerül egy autót tartani, ezért mostani fiatalok már nem is érdekelnek.

Az autó ipárnak ez nem jó. Valahogyan akarnak változtatni, de nem könnyű ezt a trendot változtani.

 

2, Nem érdekel külföldre menni.

Amikor Japánban voltam, mindig el akartam menni onnan.
Nem csak én voltam ilyen, hanem voltak mások is.
Amikor ott voltam, csak dolgoztam, és nem akartam más dologra penzt költeni, mert minding más országot akartam nézni, és ehhez kellet penzt.

Viszont, azt mondják, hogy mostani fiataloknak nem érdekes külföldre menni.
Egyik oka az ugyanaz mint autók.
Mivel nehéz penzt keresni, nem akarnak penzt költeni az utazásra se.

Tíz évvel ezelött, amikor azsiai embert látam az utcán, az mindig japánok voltak.
De most mindig kinaiak vagy koreaiak. Kevés japánokat találom az utcan.
Ez nekem nagyon furcsa.

 

3, Nincs barátnő vagy barát.

Erról ma reggel is olvastam cikket.
Azt mondjak, hogy mostani fiataloknak nem nagyon érdekes tarsat keresni.
18 éves és 34 éves fiatalok között, akik meg nem házasodtak, 70% ferfinek és 60 % nőknek nincs tarsa.

Sokan azt mondjak, hogy szerelemi diplomácia fárasztó dolog.
Sokkal könnyebb és jobban lehet élvezni az ugyanaz nemű barátaikkal tölteni együtt.
Ez valahogyan igaz, mert én is régen ugyanaz módon éreztem. :p  

Érdekes módon, azt is mondjak, hogy mostani fiatalok között nagyon sok szűz van.
Szexre se nem érdekelnek, mert fárasztó dolog.
Természetesnek tartom, hogy fiatalok érdekelnek erre az irányra, de úgy néz ki, hogy japán fiataloknak nem. :)))))

 

Nem is tudom, hogy mire érdekelnek mostani japán fiatalok. Nekem is elég réjtényesek. : )))))

Szólj hozzá!
Címkék: Japán

A bejegyzés trackback címe:

https://hakohandmade.blog.hu/api/trackback/id/tr2111708753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása