HAKO készitő naplója

Mindenki figyel rám????

2016. április 21. 12:56 - Mimichan

Ma egy furcsa sztorit mesélek, amely tapasztaltam Magyarországon.

En 100% japán vagyok. Teljesen ázsiai arcám van, bár néha azt gondolnak inkább Vietnami vagyok.(Vietnamiak is ezt mondták. :p 

Sok evvel ezelőtt (nem mondom mikor) amikor először jöttem Magyarországra, nem szerettem mozgólépcsőt használni metró állomásnál, mert úgy éreztem, hogy mindenki aki szemben jön, rám figyelt.

Nem tudtam miért így érzem, de mindig nagyon kellemetlennek éreztem. Mivel nem értettem, azt is gondoltam, hogy lehet nekem van valami mentális probléma.
(Van olyan, hogy amikor valaki beszélget valakivel, azt gondolod hogy rólad beszélnek. Azt hittem, hogy ugyanilyen probléma van nekem)

 

Aztán hazamentem Japánba, és ott is mozgólépcsőt használtam, es rájöttem hogy ott senki nem figyel rám. 

Akkor tudtam, hogy nem vagyok beteg. Csak magyarok nagyon figyel rám valami miatt!! Hát, bisztos azért, mert ázsiai vagyok. :(((((

 

 

Aztán ujra jöttem vissza Magyarországra.

Megházassodtam, és új munkat kaptam.

Amikor jártam munkahelyre, mindennap egy virág üzlet elött setáltam.
Soha nem bementem, de egyik nap egy csokor miatt bementem.

Amikor fizettem a kasszánál, azt mondtam az eladónak, hogy mindennap az üzlet elött setálok.

Azt mondja az eladó „Tudom“.

 

!!!!!!!!!!!!

 

Nagyon meglepődtem, mert ebbe az üzletbe soha nem voltam, de akkor is, az eladó ismert engem!!!!

 

Az eladó aranyos volt, de amit mondott nagyon fura volt nekem, és kicsi kellemetlen is volt.


Hát úgy néz ki, hogy Magyarországon mindenki figel rám. :((((((((

12 komment
Címkék: Magamról

A bejegyzés trackback címe:

https://hakohandmade.blog.hu/api/trackback/id/tr858650484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Báti Mónika 2016.04.21. 19:41:04

Szia! Nem hinném, hogy ez furcsa, és főleg nem, hogy ez rossz dolog. Látunk egy érdekes arcot, és megnézzük. Valószínűleg a Te hazádban velünk ugyan ez történne.... Lehet, hogy nem kellemes, de ne gondold, hogy azért nézünk, mert valami bajunk van azzal, hogy Te más vagy. Egyszerűen érdekes vagy nekünk...

Mimichan 2016.04.21. 21:57:41

@Báti Mónika: Az igaz, hogy Japánban is vidéken sok külföldi ugyanazt tapasztal (ott élő Ausztrál baratnőm is mesélt).
Csak kicsi látni azt elfogadom, de néha van olyan ember, aki villamoson nagyon bámul rám, mint soha nem láta azsiai embert az életében. Japánban, ha egy gyerek bámul valakire, a szullei tanitja hogy nem szabad. Nem bánnám, ha a gyerek csinalja, de ha felnött ember csinalja mint a gyerek, az elég zavaros. :(

EyeMaster 2016.04.22. 23:31:39

Voltam egyszer Japánban, imádtam! Azóta is vissza szeretnék menni. Yokohamában is jártam. És engem is nagyon megbámultak vidéken... :-)

Mimichan 2016.04.23. 03:29:22

@EyeMaster: Örülök hogy tetszett Japan. :) igen, elképzelhető hogy vidékiek bámulnak külföldiekre, bár az nem jo dolog. :(

lidercke 2016.04.23. 21:07:57

Szia!

Amikor idén januárban Singapore-ban voltam a barárnőmmel, akkor minket is nagyon megnéztek. A metrón a gyerekek mutogattak ránk, de kedvesek voltak, nevettel. Biztos tetszett nekik a szőke hajunk. :) Szerintem veled is ez van Magyarországon.
Az mondjuk igaz, hogy a magyarok egymást is nagyon nézik. Én Edinburghban élek most, és amikor néha visszamegyek Budapestre, mindig meglepődöm, hogy megbámulnak ez emberek az utcán. (Pedig nem vagyok olyan szép, szóval nem azért.) A magyarok egyszerűen szeretnek bámulni.

Mimichan 2016.04.23. 22:28:16

@lidercke: Azt nem is gondoltam, hogy egy nemzetközi városban, mint Singapore, az ugyailyent tapasztaltak! Én is ma a munka miatt Németországból jöttem haza. Bár nem beszelek nemetül, ott mindig kénenyelmesebbnek érzem magam, mert sok külföldi van, és senki nem néznek rám. Hát, az igazaból, valakire bámulni rossz dolog Japánban. Tudom, hogy minden országban mási szokások vannak, de érról kicsit mindig ki akartm mondani valahol magyaroknak. :))))

moka_ 2016.04.25. 07:16:17

Nekem meg épp az a bajom a mozgólépcsőn, hogy senki nem nézi a másikat! Én minden arcot megnézek, vajjon mit gondolhat, milyen lehet az ő világa? Olyan érdekes a mozgólépcső

Mimichan 2016.04.25. 12:46:12

@moka_: biztos, te is ott voltál es engem néztél!!

Thrixyyy 2016.05.01. 04:26:41

Kedves Mimi-chan!

Magyarországon mindenki mindenkire figyel. :D Nem mondjuk ki, de így van. Ha én is minden reggel elsétáltam volna a virágüzlet előtt, néha megálltam volna, 1-2 hónap után én is biztosan azt élem át amit te. Sajnos csúnya dolog, de igaz: itt mindenki mindenkit bámul. Többnyire mindenki tudja, hogy nem kellene, de mégis csinálja.

Gondolj arra, hogy milyen szép vagy, és biztosan azért néznek olyan sokat, mert le sem tudják venni rólad a szemed. ;)

Mimichan 2016.05.01. 11:22:21

@Thrixyyy: Nekem ez a szokás furcsa, ezért azt irtam "furcsa sztori", de voltak olyan magyarok, akik magyarazztak nekem mit jelent "furcsa". Én tudom mit jelent, de azert magyarazztak, mert ez a sztori nem fucsa neki. :))))))

Kék Hajnal 2016.11.26. 23:21:49

Engem is sokszor megnéztek Japánban :) Nem éreztem rosszindulatúnak, inkább csak kíváncsiságnak. Még volt olyan is, aki kedvesen integetett nekem az autóból, meg rám köszönt az utcán.
Én is megnézek mindenkit, akár magyart is, akinek egy kicsit is szokatlanabb külseje van, például rózsaszín haja, vagy érdekes mintás a ruhája. És én is kíváncsiságból teszem.
Mondjuk Japánban volt, amikor ez zavart, ha éppen fáradt voltam, és nem volt kedvem mindenkire mosolyogni, vagy nem szerettem volna annyira a figyelem középpontjában lenni.
Szerintem ne aggódj az ilyesmi miatt, ez legtöbbször inkább kedves, érdeklődő figyelem. :) Persze attól még elhiszem, hogy szokatlan lehet, meg néha fárasztó is.

(És bocsánat, hogy most így elárasztalak kommentekkel, de hétvége van, van szabadidőm, rátaláltam a blogodra, és sorban olvasgatom az érdekesebbnél érdekesebb bejegyzéseidet :) Nagyon jó olvasmány! ^^)
süti beállítások módosítása