HAKO készitő naplója

Hogyan mutatnak be Magyaroszágot külföldön?

2016. április 26. 21:02 - Mimichan

Gondolom, sok magyarok kivancsak lennek ahozz, hogyan mutatnak be Magyaroszágot külföldön.
Én kicsit tudok mesélni, hogy volt Japánban.

 

Most mar sokat tudom Magyarországról, de amielott jöttem ide, a tudásom Magyarországról majdnem nulla volt. Lehet, nem is tudtam hogy hívnak a fővárost. Biztos vagyok benne, hogy nem is tudtam hol van pontosan.

 

De egy fotóra emlékszem, amit kiskoromban egy könyvben találtam. Magyar parlament volt rajta. Akkor 7 vagy 8 éves voltam,es persze akkor nem is gondoltam, hogy majd ott élek.

 

Amikor úgy döntöttem, hogy Európába utazom n egy turistaként érkeztem ide először.), akkor meg nem volt ötletem Magyarországra jönni.

De eppen akkor egy cikket találtam egyik újságban.

Egy japan hölgyrol írtak, aki Budapesten él. Akkor először tudtam, hogy itt sok gyorgyfürdők vannak mint Japánban.
Es azt is írta
, hogy egy japán cégnél dolgozik a hölgy es  havi kb. 100,000yent (kb. 240,000ft) keres.
Azt magyarazta, hogy bár ez az összeg kevés Japánban
, Magyarországon nagyon jo fizetésnek számitanak. (Most mar en is tudom, hogy ez igaz! :)))

 

Erról két dologról emlékszem az ujságból, es nagyon érdekesnek találtam.

 

Aztán kezdtem olvasni keleti Európáról.

Egyik könyvben azt írtak, hogy régen magyarok Ázsiából érkeztek, ezért mindenkinek fekete hajuk es fekete szemük vannak. 

Komolyan mondom, hogy ezt irták. És ebben minden hittem el.

 

Arról is irtak, hogy Magyarországon, az elsősorban családi névet es aztán keresztnévet irnak, mint japánok.

Es címet is ugyanaz módon írnak mint miénk.

 

Ezeket minden érdekesnek találtam. 

 

Aztán ide érkeztem.... Rajöttem, hogy nem volt minden igaz, amit írtak a könyvben, de teljesen szerelmes lettem ebben a városban!

 

Én akkor már sok országban jártam... De talán Budapest a világ legszebb városa.

A férjem régen hajókon dolgozott. Ő is egyetért velem.

 

Ennyire szép várost épitettek magyarok... nagyon ugyesek vagytok! 

(Viszont, ezert szomorú vagyok, amikor talalom sok cigit és falfilkalást az utcákban...) 

Én azert szeretem ezt a várost, mert minden meg van ebben a fővárosban.
A város nem túl kicsi, de nem túl nagy.
Amikor keleti europai szokásokból elégnek érzem,  (néha van ilyen. :)))))  
akkor 3 óra alatt tudok átmenni Nyugatihoz is. (ilyenkor Ausztriaba megyek)

 

Ja, és meg van valami, Japánok aki jönnek ebbe az országba, mindenki nagyon dicséri magyar ételt! :)

 

Magyaroszág az Europa kis kincse! Nagyon örülük, hogy itt vagyok!

20140820_009.JPG

 

2 komment
Címkék: Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://hakohandmade.blog.hu/api/trackback/id/tr198665794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabópéter 2016.04.26. 22:33:21

こんばんは ミミ ちゃん! Ma találtam rá a blogodra. Biztos sok ilyen kommentet kaptál már, de nagyon tetszik a blogod, örömmel tölt el, hogy ennyire megszeretted Magyarországot:) Nagyon jól beszélsz magyarul, én japánul tanulgatok egy ideje, és majd egyetemi éveim alatt (szeptembertől) szeretnék még jobban belevágni.. Remélem sok bejegyzést fogsz még írni, én mindenképp követni foglak. どうぞよろしく

ピーターさん

Mimichan 2016.04.27. 06:58:32

@szabópéter: ピーターさん、こんにちは!Köszönöm szépen a kommentodat! Örülök, hogy tetszik a bologom. :) Én is nagyon élvezem, és sok dolgokról probálok őszintén irni. Néha félek mit mondanak magyarok, de ittt mindenki szinpatikus, ezert bátran tudok irni. Néha rosszul is irok Japanról, de remelem, hogy mindig szeretni fogod Japánt. :)
süti beállítások módosítása